Skip to main content

BioCheck

23 december 2020

BioCheck is het Rotterdamse herstel- en vitaliteitscentrum van de Rotterdamse topsprinter en voormalig Olympisch atleet Patrick van Luijk en longfunctieanalist Stans van der Poel. BioCheck biedt vitaliteits- en herstelprogramma’s aan. De focus ligt hierbij op het voorkomen van klachten als (chronische) vermoeidheid en burn-out; symptomen die vaak veroorzaakt worden door aanhoudende stress.

Doelstellingen communicatie

  • Strategieontwikkeling communicatie
  • Creëren van meer zichtbaarheid voor BioCheck op basis van storytelling
  • BioCheck positioneren als thought leader op het gebied van burn-out, stress- en vermoeidheidsklachten
  • Organiseren van relevante inhoudelijke PR-momenten

Communicatiemiddelen

  • Storytelling: het creëren van zichtbaarheid voor BioCheck door middel van interviews over ervaringsverhalen van BioCheck deelnemers.
  • Webinar: in opdracht van BioCheck organiseerde Philogirl een webinar, waar BioCheck haar expertise over burn-out, stress- en vermoeidheidsklachten deelde met geïnteresseerden. 
  • PR: waaronder de Kick-off van de samenwerking tussen DA Drogist en BioCheck. DA Drogist gaat de methode van BioCheck aanbieden met de gratis online VermoeidheidsCheck. Philogirl organiseerde een feestelijk coronaproof moment bij het DA-filiaal in Delft. gezond010 / samenwerking met gemeente rotterdam / sven de langen ed. 
  • Social media: Daarnaast verzorgt Philogirl de social media van BioCheck. Via de platformen Instagram, Facebook en LinkedIn plaatsen we regelmatig relevante nieuwsupdates over de programma’s van BioCheck en het bedrijf.

Publicaties

Social media

Foto: Jan de Groen

Contact

Wil jij ook meer publiciteit creëren voor jouw bedrijf? We denken graag met je mee om met een combinatie van verschillende communicatiemiddelen meer PR te creëren. Maaike van Zuilen van Philogirl vertelt je er graag meer over: maaike@philogirl.nl / 06 456 32 117.